Party

I Fredags var det Jobb, efter det var det lugnt tog på mig att vara hundvakt och sen åkte jag ner
till Helene för att träffa vännerna, ida, emma och petra. Var trevligt, mycket trevligare än mysen..
men Emma fixade pengarna tillbaka så att man ska inte klaga.. Tack =)

I Lördags var det Östersund, och för en gång skull åt jag inte på McDonalds utan på
en thi resturang, och det var värt varända krona. 3 stora tallrikar fulla åt man och matti 4-5 st..
det var som om att man rullade ut.. Köpte lite nya tröjor och gardiner, ska bli kul att sätta upp dem sen.
Och så fick vi ärva paulinas gammla sofföverdrag så att det kan nog bli ordning i vardagsrummet =)

I Södags var det tur med Mamma, Pappa, Matti och Tanya.
Lofsdalen - Sörvallen - idre - Särna - lillhärdal.. En riktig tur.. Nästa gång jag åker där lovar jag att ta med
mig min kamera, otroligt fina bilder man hade kunna tagit på vårfloden.

I Kväll blir det Party, ser inte fram emot trapper, ser fram emot att sitta och dricka i bilen och lysna på bra musik och skratta.. Paulina, broberg, matti och philliluring skulle också det kommer bli kul!!

Nej nej, nu ni.. Måste jag ta mig i kragen.. planera min dag och ta lite danskar
haha..

MOAHAHA/ Helene

p.s jag har fått så sjukt dålig humor på slutet, säg åt mig...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback