VÅR (en)

Snart är sommaren kommen och gräsen blir grönt och man får 3 små fräknar på snoken, det är inte fel det
heller.. Man känner sig så oerhört mycket snyggare när man är brun och solblekt hår.

Mycket har hänt sedan sist, jag har bla varit till danmark på utbildning och sitter nu mera och är
dansk agent.. Något mer som har hänt?
Jo min älskade black pearl är nu mera ett minne blott, men till min stora förtjustning så åker man nu
mera Ådi, den drar en aning mindre och det syns på bankomatkortet =)

Firade påsk i Särna, lika härligt att vara i blästa som alltid.. Spelade föresten dragspel fick nog
i mig lite mycke kölbotten, det var nog det.. Sköt lite luftgevär och busade lite med tanya.
Mattis kusin blev jagad av en björn upp i en tall och fjällräddningn fick komma förbi, kul att se
hur en sådan se ut..

Idag ska jag äta på nyan, det ska bli gott.. och jag som har börjat ett nytt och sundare liv men
jag vet inte jag, man kanske ska överväga att ta enräkmakka ändå, jag menar
räkor är ju nyttigt =)

Nej ni, jag har väll inte tid att sitta här hela dagen, men jag tycker att mina läsare är lite slappa
skriver inga komentarer, men å andra sidan kan det vara jag som inte har kommigt på vart man
gör detm jag for utforska saken!

Over out

Kommentarer
Postat av: Lotta

duktig du e som skrivit lite. :)
tack fö pratstunden!! snart ska vi åka iväg.. om bara Thomas behagar komma hem nångång.. ;)
kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback