Värme

Värme, det är nog en sak jag är beroende utav.
Talat lite med lill Linda, fundarar på att åka ner till Malta en vecka i
juni och bara ta det lugt tillsammans men diana.

Hänt på sistonde:
-Sökt skola i Uppsala
-Tårtkalas hos Broberg och Paulina
-Minstat mina bensin kostnader markant
-Bingo, Bingo
-Börjat ett nyttig, hälsosammare liv, till och med så att man orkar jogga 2 km
-Sitter och är otroligt avundsjuk på alla som får åka utomlands
-Kanske ta en tripp till Tom Tits, vore skoj
-Insett att det inte finns någon hos mig hela tiden då inte linda är här..
Riktigt tråkigt utan dig, även fast att du bodde i Uppsala så var du ändå hemma ibland
saknar dig och tzatzikin och tacos, och ja all go mat vi åt ihop och allt roligt vi gjorde, men
du kommer ju snart i gen och då kanske det blir en tripp till Grekland
-Kollat på Thailandresor inför vintern 3 veckor på kata beach =)
-Insett att mitt jobb är otroligt tråkigt och att det är så tråkigt att jag sökt plantbas jobb i
3 veckor i sommar för att komma ut och jobba lite, vore roligt...
-Dragracing snart...
- Även förstott att jag har förlite tid innan jag börjar plugga och för lite pengar =)

Nu ni, kommer väll någon ny uppdatering i jul =)

// Helene

Kommentarer
Postat av: Lotta

duktig du e som skrivit lite så jag har något att läsa.. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback