Björnrike

I fredags bar det av mot fjällen, ida skida ville ha sällskap... Så att jag, petra och vår lilla hund disa åkte upp.
Vi tog även med oss skidor men vädret verkade inte vara så lovande då vi var på väg uppöver, men väl där blev det en sväng, hela 8km!

63381-906

Disa fattar inte riktigt att hon har koppel.. och allt blir trassel, vi testar utan

63381-907

oj så mycket bättre.. men det är kul att lägga sog i spåret när petra ska åka
vilket slutade i en liten vurpa =)

63381-908

Bra gjort brudar!!

Sedan blev det matlagning och sofie kom, baconlindad fläskfile och couscous.. lika gott som alltid!


Sedan kikade jag förbi en sväng hos mormor, det var  känns som om att det var år sedan..
Sedan har jag varit till ljusdal en sväng med matti och åkt ännu lite skidor =)

Och gissa vad jag ska göra nu? Solen har trängt sig genom molnen nu så att det blir nog en liten sväng!
Och sedan bär det av emot allvaret och uppsala!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback