Dagens gäning

Idag var jag duktig, mycket duktig.. Jag har varit på skolan en sväng och fått reda på att jag ska skapa en diskussion nästa tisdag om varför man ska bevara vargen, det kan inte vara så svårt!?
Sen har jag tvättat tre skitiga maskiner, och bakat gott bröd och varit på core en sväng.
Jag har varit hurtig med träningen denna vecka, och beslutat mig för att träna upp mina små armar.. så att jag får nog lägga på en rem för att bli miss thailand 2008 =)

En kille till Helene: Dina armar ser ut som hälsenan på en gråsparv
En kille till Lill Linda: Oj, du hade biffiga armar

och båda tog vi lika illa upp.. komiskt =)

Jaja, till dagens gärning, jag fick mitt första skräp iaf



Jag hade lite besluts ångest om vilket jag skulle ta men kom fram till att detta var mest hygieniskt, jag tänkte ta de där mammeluckerna som låg i busken, eller blöjan som nån hade slängt i diket (eller inte) men det fick bli detta..
Kommer kanske nå mer uppdateringar, någon som vill köpa mina vantar efter att jag gått en vecka och plockat?

nej du börjar jag bli oseriös, dags att hänga tvätten och lyssna på mitt favvo program KARLAVAGNEN sedan blir det sova sova säng säng säng
och imorgon är jag hemma igen och på fredag blir det en romatisk middag med anannas kyckling.. jag längtar!!

p.s har föresten hittat knappen "statestik" och inser att ni är en hel hop som är här, och då ville jag bara passa på att be om ursäkt över mina "borttappade" bokstäver och felstavningar, tror det beror på tangentbordet.. godnatt d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback