Ett skräp om dagen

Idag fick jag en "uppenbarelse" jag ska börja ta upp ett skräp om dagen för att bidra till ett renare samhälle.. bra va? Jaja, man ska väl inte ropa hej ännu, men jag ska försöka...
Jag kanske ska föra dagbok över vad jag tar upp? Nej iof då får man ju noja, nej men jag tror på detta
Läs mer här:
http://www.skrapfrimiljo.nu/sa/node.asp?node=1935




Undra vad jag gjort annars då?
Jo just, jag har lagat mycket go mat... köttfärsbiffar med 50/50 lök och älgfärs och idag blev det ungsbakad falukorv.. så att nu har jag kost så att jag står mig =)

Har beslut ångest inför helgen, bjuden på partaj i Enköping men det känns som om att man fick nog förr helgen !?
Ha en trevlig kväll alla läsare, för det har jag haft med "i huvudet på gynning" och choklad glass, sånt man är värd då man tränat ett hårt pass haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback