Formulär

Helgen har varit kanon, har hunnigt med mycket.
Mamma har köpt skidor så nu har jag sällskap i spåret, har pluggat ihjäl mig inför skit tentan jag hade idag som gick bajs, varit med petra på skalet och rockat loss, och kikat på hus...
Har inga roliga bilder och hinner inte förklara helgen, men det år att beskirva i ett ord: KUL!!!
Jag väntar förfullt på att petra laddar upp korten =)

snodde ett roligt formulär hos paulina

Kyl: Mjölk, le roule ost och jäst
Frys: älgkött, frysta bär och en glass bit
Skafferi: te, hårdbröd och honung 
Handväska: oj, hela mitt liv.. men glasögonen, 10 tal pennor och en frukt
Sminkväska: mascara, rouge och läppglans
Badrumshylla: Tandborste, bodybutter och ansikts rengöring
Skohylla: hylla? Garderob =) Vinter pjuck, ett par fina och jogging dojs.
Förråd: en stor dum damsugare, glödlamor och frystejp
Hjärna: Keeemmiii, matti och mina kära
Jackficka: nyklar hem, träningskort och hundgodis
Kryddskåp: citronpepper, örtsalt och vitlökspeppar
Barskåp: Ojoj, matti som står för det.. jäger, koskinkorva (?) och öl
Köksbänk: brödskärbräda, servetter och en ihopfallen trä skärbräda ( kör aldrig en träskärbräda i diskmaskinen mer än en gång)

Kommentarer
Postat av: Linda

"Handväska: oj, hela mitt liv.. men glasögonen, 10 tal pennor och en frukt" Haha, så du menar alltså att hela ditt liv är dina glasögon, ett tiotalpenngar och en frukt? ;)

2008-02-18 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback