Haha.. oj oj

Nu ska ni gott folk få höra.. idag när jag var och tränade så blev jag helt slut, det snurrade i kolan och när jag skulle klä på mig och traska hem så finns det flera hyllor där "ute" skorna står såg jag ett par välbekanta oranga adidas skor. Och när jag kollade lite närmare på dem så såg jag att det var dubbelrosett och det hade jag jämt på mina, och de var sne slitna som mina var.. så jag slog matti en pling och hemma fans inga skor, så att jag har hittat igen mina "bort tappade" (vilket jag aldrig vetat) skor.. Vilken lycklig historia! =)





KJhakjh En annan komisk sak är det att mitt tåg var 1 timme sen i torsdags när jag skulle hem så att jag missade bussen frånb ljusdal (mer okomiskt) men jag fick snål åka med dem som löst biljett hela vägen och åka taxi hem.
jaja nu ska jag komma till det roliga... Det satt en dam i mitten och vi bytte några ord. Och igår då jag skulle åka ner så satte jag mig bredvid en dam och hon kände igen mig och hon frågade om jag mailat SJ och vi pratar ett bra tag och sen kommer vi in på hus och jag berättade att vi har varit och kollat på ett och funderar på att handla och det visar sig att det är hennes bror som byggt det huset!!
Och sen så berättade hon att hennes bror jagar med peter Drury (min morbror) Världen är mycket liten!!!

nej mitt gott folk, nu väntar en tenta på fredag och en redovoisning om vargens hot i naturen.. Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback