Härjedalinen

Igår fick härjedalingen sig ettt första prova på, gick helt ok.. men med tanke på att det är dyrare ich tar mycket längre tid blir det nog ingen vana men helt ok!



Så att nu är jag hemma igen och i helgen väntar roligheter.. skalet, och jag har bränt kanske världens bästa party platta.!!
Idag blir det en lungn dag, Mamma kommer snart för avhämtning och en god frukost väntar mig i byn.. Har jag föresten berättat att jag var och kollade på ett hus som var till ythyres på byn? Jaja, det var jag och det kommer lir kanon, ett mysigt litet ett i min smak. Det är bara upp till matti (som iof ska bo där största delen) att bestämma så att lördagmorgon bär det av dit med halva familjen södeqvist =)

Förövrigt har jag funderat på en sak, och om någon vet snälla skriv:
Om man vakar av sig allt hår då man har mjäll, fortsätter man att mjälla då?
Och hur ser det ut?

Nej du ska jag till Y-berg, en härlig utedag i det varkra vädret väntar..  vart är mitt underställ??

Kommentarer
Postat av: puppenlinen

Klart man fortfarande har mjäll, det sitter väl i själva hårbotten. Jo, du ser isf ut som om du har skabb och tappat allt hår =) Mouahaha

Postat av: Lottsi.. <3

mjället sitter nog kvar. tyvärr. ;-)
blir inget skalet för mig i helgen. ska joooooobba.. :-S

2008-02-08 @ 11:27:30
URL: http://lottans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback