lööv

image69

Du är toppen, du vet vad jag behöver och när jag behöver det..
Du stöttar mig alltid, och även fast att du tycker att vissa saker är skit tråkiga brukar du hänga på.
Du hjälper mig att plugga även fast att du inte vet det minsta om kemi eller matematik men att du alltid finns där känns så oerhört bra.
Ber jag dig om något så försöker du alltid  att ställa upp och det är det som räknas.
Jag har så roligt när jag är med dig och du får mig att känna mig som en prinsessa.
Du är den bästa människa jag någonsin träffat.. du är top of the line helt enkelt hjärtat =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va sött, haha även fast han såg lite besvärad ut på bilden :) Puss

2008-02-22 @ 19:44:52
Postat av: matti

ja visst är ja söt, nej då skämt å sido!dä va väldans fint skrivet av dej hjärtat, du är toppen du med ska du veta!puss puss

2008-02-26 @ 19:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback