Lindor

Igår kväll ringde lill linda då jag stod i duschen, samtalet följer:
Ring ring
Jag: -"mitt i duschen"
Linda: -"jasså, tänkte höra om du ville ha hjälp att tvåla in dig?"
Jag: -"skrattar"
Linda:-"asflabb" och jag känner att en tinnitus är på väg och håller luren 1 m från örat.
Linda: -" Nej men igentligen ringde jag bara för att berätta att om du är instägd i ett rum och fiser så kan du överleva i upp till 110 dagar!" Varpå hon troligen vicker sig dubbel och skrattar hysteriskt ännu högre än sist.

Me like Lill linda!

denna historia berättar jag sedan för min andra Linda B på skolan och vi skrattar lite, sen blir hon sten allvarlig och
talar om för mig att fisar är bra för folk som har högt blodtryck. Att fislukten ska få folks blodtryck att sjunka.

Me like Linda B.

Fick förövrigt en rolig läng av Jerker.. Många heta
puddingar!


Kommentarer
Postat av: Linda A

Jaha, och vad har hänt med Linda A då? ;)

2008-12-12 @ 19:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback