Märklig dröm

Inatt drömde jag en hemsk dröm..
Jagmördade Matti, jag skärde av honom halspulsådern
med vår bröd kniv!

I morse fick jag jogga till jobbet, väl där kändes allt bra..
eller mycket bättre än igår. Idag lever jag igår var jag död,
jag blev nog extremt utbränd av alla kunders förfrågingar:
-"Varför får man inte vita kablar till en vit TV?"
-"Ja, det var en bra fråga.. jag skall kicka efter."
5 min hold
-"kom du fram till något?"
-"Vill man ha vita kablar så får du sprutlakera dem!"

Ibland får man så jobbiga frågor =)
Var nyss ute och åt lunchilurre med Emma och Ida,
de är alltid lika trevliga! Måste ta mig en allvarlig funderare
på om jag måste få hela världen till att sluta åka bil,
JAG VILL HA SNÖ!!!

I kväll ska jag tvätta men
nu ska jag väll ta och jobba på lite, och göra dagen insatts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback