Uppsala

Det var länge sedan jag skrev och mycket här hänt... jag har bla bytt adress, fått parkeringsböter, varit til norge på semester, vari och hälsat på farmor och farfar mm.
Kämpade febrilt att ordna ett stjuts ner på lördag men när ingen annan kan så får man ta det som finns, så jag racae ner med Paulina och broberg i torsdags.. och har sedan dess försökt att fördrva tiden och INTE tänka på mina kära där hemma..
Det känns mycket stort, och idag var första dagen på skolan "biologi och miljövetenskap kandidat programmet", alla fick  göra ett diagnosikt test där man skulle plantera ut olika djur u en sjö, däribland "ank mat" och "långbentna grodor" men vi alla förstod till slut att det var något skumt på gång.. NOLLNING!
Vi har blivigt utsatta för de fulatse kepsarna igenom tiderna, och skärmen måste vara rak (gubb stuket) och har man den böjd måste man göra arm hävningar eller något annat jobbigt. Kommer att vara blandade känslor genom dessa två veckor av tyrannerie =)

Men jag mår bra för er alla som undrar och jag kommer inte riktigt ihåg vad som har hönt sedan sist jag har haft det skit kul iaf.. tänkte lägga ut lite bilder här från diverse.
image32

DRAGSPELSKUNGEN I SÄRNA

image33

MITT REAHABELITERINGS CETER

image34

MIN FISK ORSHIMEDES

image35

DISA

image36

TROR MATTI OCH BROBERG TYCKER BÄTTRE OM ATT DRICKA ÖL

GREKLAND

image37

Vi kämpade oss upp för ett berg i 30+

image38

äkta grekisk bild

image39

utflykt till paxos

image40 

tänk vad kul man kan ha haha, mycket lyckad resa tusen tack puppen linen!

KÄRLEKS SEMESTER TILL NORGE

image41

alldeles intill trollveggen

image42

Härlig färg på "elven"

image43

Härligt knä pirrar test

image44

Vi hittade några polare som vi hängde med

image46

Högt

image47

Mat stopp, på väg ner med fyttl lasst

image49

Vardagsrummet börjar bli ok

FJÄLLVANDRING MED LILL LINDA

image50

haha

image51

sporty spice

Nu ska jag inte trötta ner era ögon nå mer... Tack för mig, nu väntar badkaret och samtal till väninnorna =)

Kommentarer
Postat av: Helene

Men Helene har du flyttat nu redan? När kommer du hem nästa gång då? Hoppas det går bra på skolan och med allt annat! Jag kommer gärna och hälsar på nån gång om du vill ha svegssällskap! =) Sköt om dig! Pusskram

Postat av: Ida

Men Flen. När kommer uppdateringarna? Hur går det för dig, blir du nå mer biologisk eller? :) Själv käkar man baguetter och dagarna i ända, med baskern på självklart :P

2007-09-14 @ 13:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback