Fyrklöver

Jag är en människa som tror på övernaturliga ting, och att saker som händer en är ment att hända.
När jag började skolan gick allt skit, matte tentan funkade inte och allt var bara allmänt svårt.
och så i julas fick jag en lycko fyrklöver av mitt hjärta, som man ska ha på et armband och ända sedan jag fick den så har jag varit så himla glad! Alla tentor jag gjort efter den har jag klarat och detta låter helt sjukt men det har hänt mig nu kanske 3-4 ggr att jag ska gå någon stans och jag passerar kanske 10 "grön/röda" solpar (ni vet vad jag menar) och då har dem innan jag ens hunnigt trycka på knappen slagit om till grön och då inte bara en utan varenda en jag har gått förbi.. det  var precist som i "the truman show "när han ska köra bil och det blir en grön våg.
      Jag är fast besluten att det är armbandet som gör det, därför tar jag aldrig av mig det. Eller så kan det helt ekelt vara så att jag inbildar mig att det är den som gör det och så länge jag inbildar mig det så "håller" lyckan.. Märkligt!
  och vad leder oss detta resonemanget in på!? Jo jag klarade en tenta och det var på löken. 9 rätt G, helene klatchar 9 rätt göttemos! =)
  Idag fick jag stjuts av Linda hem, en tjej jag umgås mycket med på skolan.. Men hon var så konstigtle hela dagen så efter ett tag fick hon ur sig vad det var: fortkörning minst 1000:-.. vilken pers.

Nu sitter jag och väntar på att min köttfärsås ska bli ready, den ör i ugnen och tinar upp sig.. mums..
sen vad ska jag göra sen!? Jo då fär jag hem.. Kanske åka lite skiing i morgon? Nån som vill me?

Lite halv avundsjuk på Linda och Sonja som ska på Idol på fredag.. jag hade följt om jag inte skulle till sundsvall =/

/gobaj 

Kommentarer
Postat av: Paulina

GöttMos vännen! Härligt =) Got no money on the phone, men slå sig en pling om du vill nå ;) Jag förler nog inte på skidor men jag kan ju bjuppa på varm choklad efteråt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback