Ikea, jul och party

I kördags bar det av till Ikea efter en tuff skol vecka med tentor och uppsatser.
Sandra, magnus, matti och jag tog oss en visit på Ikea för att inhandla ett makeover till sovrummet.. Så
ny byrå och sängben och en skit snygg tygbit till en tavla så att igår ägnade man dagen åt att skruva byrå vilken resulterade i blåsor i mina händer och små skavanker här och där.. men en mycket fint och sensuellt sovrumm =)

Julen är över och det är lika skönt och tråkigt som alltid. Moster och gubbe åkte hem igår hos mormor blev stjutsad på stor sveg. Så nu är det lugna gatan.
Fick mycket fint i julklapp.. en mycket härlig pyjamas, ett efterlängtad underställ, skid vantar och mycket annat.
Men maten, maten är det man igentligen l'ängtar till har jag förstått på senare år, men konekvenseran efter att ha ätigt en eller 5 köttbullar förmycket är inte lika efterlängtade. Måste ut och gå.. Matti tyckte att jag såg hög gravid ut igår så nu är det motion som gäller..

Jag börjde dagen med att gå till jobbet och det var jag hyfsad motoverad till med tanke på att det stod 5+ på termometern... Men ack så fel jag hade, det blåser som attingen ute!!
Måste nog be matti om like pick up sedan =)

Juldagen var som vanligt en fest man ser framemot aldeles för mycket och där är (även fast att man altid tror att det ska vara roligare) inte det.. Jag har tappat sugen för drickadet och det känns skönt, jag gillar att ta det lugnt och vara i en stuga och mysa med ett glas vin och på dagen sitta och pimpla, åka skoter eller hugga ved.. =)
Men jag ska dra ihop ett exotiskt party i Uppsala snarast, dock inte denna månad för jag är black.. men nästa!

Tackar mina vänner för en toppen afton och jag tackar alla mina nära och kära för att ha fulländat min jul..
Tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback