kemi dugga

Ja så idag har man då fått göra sin första prövning i Organ kemi.. känns spännande. Såg att facit kommigt ut på hemsidan och försökte rätta.. jag fick de svar jag kommer ihåg till 19,5 men man ska ha 20.. hoppas :P

I helgen har det snöat som aldrig förr, vi i familjen var till Sundsvall och julshoppade.. Tänkte att jag skulle passa på att köpa all julklappar men icke, en blev det.. Och sen handlades resten på ikea och det var bara saker till MIG!
och på vägen hem låg det en dm oplogad snö på roaden.. vägen ytterhogdal- Ånge inte ofta traffikerad, ingen väg jag skulle vilja åka av på ush!

Min förskyldning har släppt nu iaf, helt överlycklig.. sitter och diggar till magnus ugglas nya skiva "pärlor åt svinen".. den mannen kan konsten att skriva texter med handling.. "Aldrig mera jumbojet till puket".
Ägnar en tanke åt Lill linda som är ensam i en stuga i Norge och jobbar arshlet av sig med nått stolpskott som inte kan köra bil (linda fick sätta sig i förarsätet och få loss bilen, efter en fastkörning.. GIRLPOWER).

Jag har så mycket sprudlande julkänslor i min kropp.. I helgen julpyntade jag hemma i sveg och idag är det här i uppsala, är verkligen glad att jag fått lite porslins tomtar genom åren som man dock inte var så glad över när man var mindre, men utan dem hade jag inget att sätta upp.

Nu ni gott folk ska jag skriva en uppsats om torv.. nån som är avundsjuk!??

Kommentarer
Postat av: Petra

nice det där med torven.. ; ) puss

2007-12-04 @ 07:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback