seriösa

Tönka sig vad alla är seriösa i sina bloggar.. skriver vad dem gjort dag för dag, det ska jag med har jag bestämt mig för.

06:30, efter en knalig sömn tillsammans med min ny opererade hund öppnar pappa dörren
-" klip upp, vi ska åka nu"
mummel mummel, åker ner på sveg och fräschar upp sig lite.
08:15 bussen till Ljusdal lämar sveg, fick mig ett så härligt skratt åt två döingar på bussen.
Sur tant: Jag firar inte jul det är överreklamerat, tråkigt och hemskt
Glad tant; skrattar som bessatt när hon kliver på och frågar om det är rallykalle som ska köra idag, skrattar sig vidare till första parkett.. och säger
-" om jag inte viste vilken buss jag skulle med skulle jag ju kunna kolla om du var med" och brister ut i skratt
Sur tant: -" om inte du läggr av nu så säger jag åt busschaffören att slänga av dig på raksträckan mellan vänsjö och kårböle, den är tre kilometer lång, för det har jag och ove (buss chafför) mätt up.
Glad tant: sur och är tyst resten av vägen.

helene slocknar som en lill unge på bussen, varefter
busschaffören frågar om jag sovigt gott när jag klev av haha
10:15 tåget avgår, pluggar kemi, anländer till gävle 12:00 och tåget är försenat skit tänkte jag, jag sa åt linda att vänta på mig utanför stationen så skulle vi stressa tillsammans till tentan.

13:00 kommer jag, och 1:15 börjar vi.. bara jag och linda som är sena och vi går in och efter 1 timmer är jag färdig.
Drar och kollar facket, inser att mina inlämingsuppgifter är åt helvete fel och har fått rest. Fixar det och tar bussen hem.

Går en sväng på stan och hittade en skit snygg stuvbit som jag ska göra en tavla av.. Nu är det operation sovrum, och mattis säng ska stylas.. =)
Imorgondagen är det torvredovisning och sen går tåget norröver 16:00.. åker min sweety från ljusdal.

Har dåligt samvete efter mitt kolabakande igår.. jag är inte mänsklig 15 kolor på 10minuter, jag är en vandrade godis ätare. blir en spring tur nu tjo hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback