Tips från coachen

Om man pratar med en kund som har cancer säg ALDRIG, ALDRIG krya på dig...
Och speceillt inte om kunden annars är mycket deperimread och svarar:
"Ja om det bara kunde vara så att cancer inte bara hade en utväg så..." Clever!!

Har förövrigt lite halvont i magen, pissigt.. Känner på mig att denna tag kommer bli tuff
10 timmars dag på sykes, en liten rast och sedan ska det jobbas på folkan. Segt men man kanske
får en peng, och det är välbehövligt!

Jag känner i hela mig att jag är så lycklig och att jag vill göra så mycket, jag har lust att åka skidor i skogen och bara mysa, ut på en is och pimpla och grilla korv eller ta en ritkig långpromenad med choklad, åka til falteruet och kolla på renar, eller åka på en kryssning till åbo. Det är mycket mycket som kretsar i min hjärna och jag vet inte vad för sak utav allt detta.. Och vilket jag har tid och råd med!!

Förra året då en annan jobbade som en tok på kontot fick man 3 kg godis... tack men nej tack.
detta år när helene inte jobbar röven av sig men kommer in en sväng har alla anställda på samsung fått en varsin
mp3 spelare, K3, 2gb. Jag vill också ha, vill vill vill!!
Marianne som har nyckeln till skåpet där alla ligger har semester och de ska delas ut efter nyår, jag hoppas att de inte tänker på att jag har varit tjänstledig och bara lämnar ut en åt mig med..
Har förövrigt kanske lyckats gnåla åt mig en samsung munktröja... Jag älskar munktröjor.. eller ja allt förutom då den blir nopprig innuti och kort i armarna och så ser man ut som en hårboll om man kramat på hundarna, men annars då är det kanon =)

Nu väntar desklunch och ciabata med salami och brie!
Over ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback