Wallmans Kalsonger

I fredags bar det av emot Sundsvall och södra berget, i bussen bjöds det på öl ochcider, godis och öl-korv...
Alla blev lite smått små berusad och det blev förfest i en litet hotellrum med 20 pers..
In och tog åt oss av den goda maten, och showen började. Vilket underbart gäng, jeeses vad jag skrattade.. De spelade låtar som var av mitt slag och en liten refräng i micken blev det innan det var slut.

Våning ett: Dans
Våning tre: Disco / karra
Upp, ner, upp, ner..
När kvällen börjar lida mot sitt slut var det inte mpnga tappra kvar: Helene (jag), Mats och Manne, så varför inte ta en taxi ner på byn, i bara skjortan och strumpbyxor och utan en tanke på vare sig legg eller pengar.
Jag hade inget legg och manne hade betalat in 3 pers.. sur... åt på kebab baren.
Mats försökte ragga åk hem, men de om varit eller sett hotellet södra berget förstår att det är ingen väg man åker frivilligt.. Så att det var till att frysa arslet av sig ute och vänta.

Hade på fylan och villan försökt fått igång mattis telefon, utan att ens ha den minsta aning och vad karln har för pin kod... lyckades att fixa ett snyggt PUK lås. Gissa vem som började morgonen med en lite utskällning!?
Jag fick väl vad jag förstjänade är jag rädd =)

40 fyllehundar satte sig i bussen lördag morgon och vi styrde vår kosa emot IKEA..alla killar var måttligt sugen på ikea så busschauffören offrade sig för att köra alla män till jula. Lugnt och skönt gick jag runt oh inhandlade mina julklappar.. Matti tog en sväng förbi telia och fick telefonen upplåst kostnadsfritt så nu var han glad igen!
Mycket lyckad resa, tackar än en gång Roger och Eva och alla andra för extremt trevligt sällskap...
stressade hem och jobbade på folkan igår, skönt nog stängd i tidigare. Gött med lite pening, nu blir det en fin julklapp åt matti, ska bara hitta den rätta först =)

Tack för uppmärksamheten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback