Fadder

Igår var det ännu en helg dag, och jag, matti och marie var ut till aspan
och kollade på min nya stuga. Det är mycket att göras. Lägga golv, isolera väggar,
tapetsera och köpa kamin, bygga farstu och lite smått och gott... Kanske viktigaste
av allt är marken, måste kika på vart jag vill ha min stuga.
Men det kommer att bli bra det vet jag =)

Sen hade vi alla färgningskväll. Matti bäcksvart och marie med ljusa slingor och
jag med. Satt och kollade på KÖPING samtidigt, det kan alvarligt
inte finnas bätter männinskor än de som är lite "miffo"...
Gud vilka härliga human beeings.

I morse när jag kom till jobbet fick jag reda på att jag skall vara fadder
till två nya svenskar som kommer hit idag. Det är = GRATIS MAT!
mums fillibajs.

Nu skall jag återgå till mitt arbere, en sak till jag har en extremt dålig
hårdag idag det är inte kul skall ni veta, jag har klut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback