Hemsk Morgon

I morse vaknade jag utav att matti stod i köket och blanade saft men en massa is i..
Trodde jag!
Kollade på klockan 0:00, har många timmar kvar att sova tänkte jag och
klev upp för att kolla vad matti höll på med. Men ingen matti där...
Det susade till i taket och jag fattade efter ett gnuss i ögat att det var hagel som
stod mot fönstret.
Hoppade ner i sängen igen och insåg att klockan nu var 0:05,
kollade på mobilen 06:20.. Fuck!
Det lös till utanför fönstret och jag ringde mamma, det är säkert något gatu lyse
som swichar i vinden. Men det visade sig att det var åska.
Åt mig lite frukost och fick årets värsta magknip, ajaj vad ont det gjorde,
beslutade mig nästan för att stanna hemma men utav ren snålhet
ringde jag och beställde stjuts med marie till jobbet.
Har funderat hela dagen på att gå hem men nu är det bara 1.45t kvar så
att man får väll ta och stå ut.
Vill ut och gå med Evas nya hundvalp, måste lura matti.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback