Ännu en dag..

Kolla vad snäll Emil har varit och hjälp mig med min blogg, tack!

Idag jobbar man igen, ovanligt va?
Insett att man får för lite lön för mödan.. irriterande!

På fredag blir det lite fjällvandring med puppen linen, tänkte på lisell, men
det var så länge sedan man gick där så då tänkte jag på karta men jag hittar ingen.
Blir väll sonfjället eller storhogna då.. Det skaiaf bli toppen kul att vara ledig på en fredag
och sen att vara ute lite.

Imorgon kommer våran service chef på beskök lotta Groth, så alla måste städa :/
Tror jag skiter i det och sparar min energi till jag kommer hem för att tvätta mitt
akvarium, orshimedes har det lite skitigt.

Annars mår jag bra, solen är framme och man kunde sitta ute och äta lunchen, iof luktar man som en 
grek, åt TZATZIK  gott!!

Pussellipuss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback