Inbildning

Idag har jag försökt lära mig hur mobiler fungerar där ibland en i600



Väldigt enkel telefon eller inte, ber all ute i vida väden att inte köpa denna för jag orkar inte ge support på den...

Har idag insett följande:
-Den är skönt att simma och snakka skit
-Jag har inte tid att åka till Malta, semestern går inte skjuta på
-Insett att 400 kort kostar 800:- att framkalla på foto och fritid :/
-Förstott att jag är solberoende och eftersom att Matti tycker att det är onödigt att åka utomlands på sommaren så tar jag med mig Paulina hela V25 är tillängnad oss.. Grekland here we come!
-Har även insett att det är otroligt bra att grannarna använder oskyddade nätverk!
-Att man får ont i huvudet av att ta bilen till jobbet..

I morse så vaknade jag av att lill fisan kom in och tog mina strumpor, mamma kom in med dem och hon bar iväg dem igen. Jag gick upp och sen kom hon till bordet med pappas strumpor och man försöker lära henne att inte bita på saker men hon är ju så söt. Efter mpnga om och men så fick jag ur strumpan och gick in på toa. När jag kom ut låg hon i hallen och tuggade på mattis använda kalsonger och när jag gick in för att lämna dem så såg jag den stora olyckan BAJS PÅ MITT GOLV!! Usha, men de är allt för söta de små liven =)

Nu ni ska jag ta och vara lite seriösare än vanligt, jobba!

In ut rulla stjut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback