Njupeskär


Idag kommer min dator jipiee.. väntat länge på den kommer att bli kanon, det är iof vista på den får se om det är något man förstår sig på!?
 
I kväll bär det av till Särna, ost och kex, grillar och chips allt är handlat, vindunk och mys.
På lördag bär det av mot njupskär för lite vandring och lokki lokki, det kommer att bli roligt att se det, läste att de hade en växt där som bli ca 2 meter lång och är otroligt sellsynt heter:
vartigo arctica, hittar jag en så ska ni få se bilder kommer nog bli en hel del mer sådant när man får computer =)

Nu ska jag iväg och njuta av en toppen helg, men är faktiskt lite ledsen att jag missar petra och nikes kalas det skulle ju varit toppen kul, men det kommer fler helger, kanske kan grilla hos oss på altanen i lägenheten haha

Hej hej på er alla
p.s blev förörigt bjuden på kanel bulle idag sådant tycker jag är kul ;) d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback