Trapper

När jag blir full så är alla mina bästa kompisar även de man hatar mest när man är nykter..
Hoppas iaf att man framstår som en trevlig prick istället för en jävligt dryg en!

Jag har alltid undrat hur det känns att slå någon hårt med knytnäven i ansiktet och när man
väl får changsen så kommer den så fort att den redan var borta.
Tycker att det är skamlöst hur folk kan bete sig på fyllan, men men det lider ingen
annan än hon av ändå. Tycker bara otroligt synd om Emma.

Annars var det kanon skoj, roligt och bra musik var det.. Mycket bra.

En stor eloge till Emma för att hon har varit så snäll denna helg, står upp för hennes vänner
och är omtänksam.
Lite andra småmedaljer att dela ut
Paulina - för att vara den som får mig att skratta mest
Lotta - För att du är en naturlig människa
Helene - Kommigt lute nörmare varandra och det är kul
Petra - Imponerande chafför som behåller humöret =)
Ida - för att du är en bajs som ska till malaysia

säkert glömt en massa folk men men skriv och tjata..

Nu ska jag säga som danskarna,
Nu ska jag ta det roligt (lungt) haha fiffigt så att man ska inte säga
till en dansk att han verkar vara rolig.
Man ska heller inte försöka översätta uttrycket:
men åhh, då trillade den poletten ner, til engelska.

Helene säger till en engelskspåkig dansk efter ett långt tags tänkande:
Hmm åhhh.. then the plopp fall down

haha det är nästan lite roligt tycker jag..

NU går jag hem!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

kul att se mig själv omnämnd i din blogg idag.. :) jag som inte trodde du kom ihåg att jag var där ens.. ;) ses imorn då! :D *kramar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback