Vovve



I morgon smäller det, då åker jag och marie til Järpen för att hämta hem lilla Ruben,
han ska till veterinären idag för att få sina sista sprutor så att detta blir nog kanon.

image29

Lurat iväg Mamma på bingo så att hon får sig en lite överaskning när hon kommer hemåt.
Jag längtar som en tok...

I förrgår var jag ute och cyklade lite, det spö regnade och min Mp3 var dy blöt och öron muffarna rann det vatten utav, men det fungerade i morse iaf. Mina skor har inte tokat ännu... Skulle ju ha behöft dem.

Paulina har skaffat bil, en 740 mycket fin bil.. Kommer nog blimånga långa raggar mil i den skulle jag tro =)

Ikväll är det bad taste det hade jag mer än gärna varit ut på men atsingen, det är rolgare att hämta hund..

Ähh vet inte rikigt vad jag ska skriva hittat en läng som jag ska använda mig utav när jag flyttar til min nya lägenhet:
www.photowall.se hade man inte bod i den lägenheten man gör så hade jag köpt en för länge sedan fy faan va snyggt.
NU är det slut från mig måste jobba vidare..
Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback