Äntligen skid före

Idag har jag varit hurt, tagit fram skidorna och dragit en sväng med hunden ute på täckten.. Gött!
Och så fort jag kom in så slocknade solen och snön kom.. bra, då kanske man kan åka lite på stadion i morgon.. Insåg öven att jag måste investera i valla det är mycket bakhalt! Någon som ska på "vall" mötet på stadion i morgon!? ring ! =)

Var hem till Petra på ett riktigt trevligt kalas i fredags, har kollat ruynt på allas bloggar för att se lite roliga bilder men utan resultat.. Jag hade skit skoj och inte drack jag mycket heller kanon!

Sitter och pluggar till Hydrologi tentan jag har på onsdag ska göra kemi också ska lämnas in uppgifter, ska öven göra skriva en uppsats om torv som ska vara färdig om si sådär 10 dagar.. hur ska jag hinna?
Jag tror jag ska göra ett "study" schema.. ska få tid för det bara.

Igår bakade jag och fjatti nigger baals och kollade på famlijen är värre och skrattade haha, det spelar ingen roll att jag sett den filmen 20 gånger I love it anyway!
Idag blir det hembakt pizza mumms filli bajs!!

Nu ska jag lägga pussel over ut 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback