Årets byggd

I helegn blev jag bjuden på tacos hemma hos svärmor.. mums fillibajs.
Satt brevid ett element: jens. Han har åkt på sorkfebern, verkar vara riktigt hemsk det där. Hoppas att det blir bra, krya på dig.

Efter svärmor drog jag till Sandra W, petra, lotta och emma. Fick en virre av svärmor som hon införhandlat i tyskland för circus 10 :-, det var det godaste röd vinet jag smakat i hela mitt liv..
Paulina, ska vi ta en tripp over to germany ?
Vi åkte till johannes för att inse att det var tråkigt och försökte få med oss lite folk till " ÅRETS BYGGD" nämligen
självaste Y-berg. Petra ängeln ställde upp och stjusade trots att hon skulle upp sju på morgonen.

Jag och min granne Karl stod som DJ:s och det spelades lasse stefanz för full rulle.. God och glad.
Kom på den briljanta iden att jag skulle duscha när jag kom hem så att jag skulle slippa det dagen
efter.. haha badrummet var en vatten täckt och så insåg jag dagen därpå att jag inte kammat håret innan
säng gång så att kah fick ägna några minuter att reda ut en stor tova =)

Har förövrigt klarat matte tental LOVE IT! Fan vad jag har kömpat med den jävlen... Men nu ska jag lova mig änu en gång att nu är det slut på matte framöver..

Den 7-8 drar det iväg till Sundsvall med grips åkeri, wallmans kalsonger står på listan det tror jag kan vara riktigt kul. Kollade på allt för byn idag medans jag åt och jag skrattade, vilka personligheter.. det skulle vara som att se matti dansa magdans och det vet jag aldrig skulle ske :P

Nu är det 4 veckor kvar til Jullovet och det känns underbart.. Någon som har lust att göra en tenta åt mig i organkemi innan lovet? Please.

Jg har förövrigt fått en radio i fördelsedags pressent kanske har glömt att säga det, det var min underbara där hemma som införskaffade den. Så numera är jag pensionär, lyssnar på karlavagnen på kvällarna mellan 10.30-12.00.. det är riktigt mys stäming det =)

Nu ni ska jag skriva labbrapport blöä. Många jag saknar! MATTI ida soffa.. paulina.. puss

Kommentarer
Postat av: Helene

Matti, ida, soffa, paulina.. Helene då?? ;) Hoppas allt är bra? pusskram

Postat av: Skida

Saknar dig med...

2007-11-22 @ 20:09:14
Postat av: Lotta

säger som Helene.. Lotta då? :'(
ses imorn tösen!!
kraaaaaaam

2007-11-22 @ 21:46:33
URL: http://lottsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback