Pannkakor och body balance

Nu har mycket hänt, lixom sist jag skrev..

Jag har haft en helt underbar fördelsedag tusen tack alla mina nära och kära för det.
Sofie den lilla, lurade upp mig på scenen och jag sög på att hålla takten på vad det nu en var jag hade i handen =)

Idag har jag fåt en tröja av skolan, en fin och mjuk munk tröja i brunt och rosa (grym snygga färger) och det första jag gjorde var att ställa mig att steka pannkakor i den, kanske inte var så klever.
Jag har även haft bil i dag, ska köra hem en åt taxi, men som det låter på vädret så ill jag nog inte köra den speciellt med tanke på att det är sommar däck och det väntas snö oväder *burr* Jag älskar snö ovänder men inte när man kör bil.

Jag har föresten varit riktigt flitig denna vecka, body pump core och aerobics.
Det är så himla kul, arobicsen var som ett dans pass och jag lärde mig många nya steg.
Men jag har funnigt något som är helt underbart kul body balance, det är lite yoga /pilates tema över det hela och när man kommer därifrån känner man sig som en helt ny människa.. Helt avslapnad.

Mitt lås på cykeln kärvade i morse då jag skulle cykla, men så klart precist då jag tänkt "YES" en anledning till att ta bussen gick låset upp.. Fasiken, den som var minus grader och allt.

Nejnu, mina små hjärtan ska jag ringa en vän.

 

Kommentarer
Postat av: Skida

Jag saknar dig med Flen...

2007-11-08 @ 18:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback