saab racing

Jag måste bara berätta om min sträckfärd hem från ljusdal i Jan Erik Brobergs VRÅÅÅL åk.
men jagorkar inte skriva så ni får "reservera" för felstavningar, Paulina tar på sig det =)

Helene hade taskig tajming med tåg och buss förbindelser, så jag satte mig i killens vrålåk och drog iväg, eller nåja, jag fick klättra in genom bagageluckan som dessutom inte hade några dämpare, spännande värre.
Ingen värme var de i kärran heller, satt med lovikavantarna hela vägen till Ljusdal.
Väl där så kan jag inte kliva ut ur bilen, annat än på passagerarsidan, fel på dörren, ryckte dessutom loss det innre handtaget men det känndes rätt skönt, jag var ganska less.

Helene och jag slogs sen ett tag med huven, innan vi kunde få upp den för att fylla olja, att sedan vindrutetorkaren tog allt, utom en cirkel med en radie på 40 cm mitt i synfältet... Ja, vad ska jag säga?

Och jag skrattade =)

Sen i Måndags var det dags att ragga Cheva, riktig bil med 4 hjuls drift.. Tar av paulina igen:

Gick med Helene till åkeriet för att hämta Chevan, tog oss en sväng till Ytterberg där vi fick oss lite frulle, eller jag rättare sagt =)
Sen kokade vi lite choklad och tog med oss en bit vitlökskorv och drog ut på sightseeing.
Vid Svegsdammen satt vi och kikade på blåsten, för blåste gjorde de allt. Drack lite choklad, gnagde lite korv och ljög en sväng, Helene fyndade även en snygg stubbe som fick följa med hem.
Tacka vet vi fyrhjulsdriften, hade vi inte kunnat få i den så hade vi fastnat, men lite spänning i tillvaron skadar inte =)

Skönt att bara snacka skit..
 
Om ni undrar varför jag är så lat så är det för att det känns som om att jag har en Pizza ugn i skallen, så fort jag inte kan nysa eller näsan börjar rinna så sväller mitt högra öga igen och rinnersom aldig förr..
Rutinerad som man är har man glömt alvedon.. så nu sitter man här med skägget i brevlådan, ensam med snorpapper töätt intill...

Nu ska jag kurera mig så att jag mår bra imogon.. är trött på att va förkyld.

Snor ut

Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha, var det detta som ditt oläsliga sms betydde? "sioutter o snorr frå din bloight.." Haha, älskar dig vännen

Postat av: Helene

När julbakar vi? När går du på lov? När festar vi??

2007-12-02 @ 16:58:41
URL: http://enhelene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback