SJ.. oj

Jag åkte hem fredags och så beställde jag en biljett med "bord".
När jag kom på tåget så var det en sådan här plats med 4 stolar som står emot varandra, och "bordet" som jag angett på min biljett att jag skulle ha så att jag kunde plugga var ca 2 dm lång och 3 dm brett inne vid fönstet och jag hade inte denna plats. Jag skrev och klagade och man hade väntat sig ett svar i stil med:
- " vi beklagar detta och det ska inte återuprepas"
men jag fick till svars att det ska skickas värde chekar på 50:- hem till mig som jag kan använda och köpa biljetter, häligt då blev jag glad =)


Har haft kemi labb idag mellan 9-17, du är jag helt slut i colan.
Men jag har fått en dille, och jag ska börja träna upp mina armar lite så att jag drog iväg på pump, fy faan jag känner mig som en ren människa. Skönt att få ut lite agretioner.

Är grymt avundsjuk på helene och jonny som är i varmare länder, här snöar det nämligen pörsk!
Förra året denna tid var jag i god tid att packa inför thailand.. Love it!
Jag och matti har planerat in en tripp dit igenom inom kort, bara vi år ihop lite pengar.. Man blir ju inte tjock i plånkan av att plugga.. =/

Fick föresten världens godaste mat i helgen älgfille, potatisgratäng (proppad med vitlök) tropisk sallad och vår rullar.. Mums a la matti.. du är grymm!

Sova sova säng säng säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback