"äkta fårskinns hön värmare"

Oj oj idag har man varit mycket flitig, mekat cykeln så att nu funkar den igen. Men den skrammlar mycket, men
dt går betydligt bättre än förr.. Jag blev så glad att den funkar så att jag svängde förbi marknaden här i stan och köpte en "äkta får skinns hön värmare" =)

Sen bar det av till Rusta, aldrig varit åt det hållet men det är kul att se nya saker. Det var rikigt svårt att cykla förbi ikea utan att ens kika in.. Men man vet ju hur man är, sed spelar ingen roll om man ska ha en sak jag kommer alltid ut med flera kassar och att hålla sig under 10000- kronor gränser går ikke! Oj vilken billig bara 39:90 oj denna var också så billig 59:90 så håller man på.. 

Vilket strålande väder förestem, jag blir så lycklig!!! 
Linda ska komma hit efter att hon ätigt så ska vi ut och gå en sväng och sen ska vi baka negerbollar..!

Kolla här:
http://www.op.se/parser.php?level1=157&level2=701&id=830676.. 
Kul att man jobbade =/

Nu ska jag övergå till Matematiken  


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, är det inte sveg så säg :) Jag var faktiskt på IKEA för några veckor sedan, köpte dillchips! Gott värre...

2007-10-09 @ 21:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback