Chade

Satt och övervägde i morse om jag skulle cykla eller ta bussen.. kollade på temp mätaren och den visade nollan, men jag tycker att det är så skönt när det biter tag i kinderna när man är ute och sen blir man så behagligt varm när man kommer in så att jag tog tjuren vid horen och cyklade UTAN VANTAR kallt kallt kallt...

Nu hade man vilja varit hemma och myst framför tv:n med en kopp te och en stadig karl att luta sig mot och som värmer en när man blir så frusen som man brukar bli nu framemot vintern.. Därför är jag så glad att jag har dej hjärtat, kommer i morgon =)

http://www.youtube.com/watch?v=IpF4f8odiKw, otroligt vackert!  

Det är nog dags att plugga inför statestik testet i morgon ush
Vi syns gott folk

Kommentarer
Postat av: Skida

Lyxvilla alltså... Du får hälsa på mig ist helt enkelt, du kan nog behöva byta ut uppsala lite skulle jag tro :) Hoppas alla tentor gått bra!

2007-10-25 @ 08:42:30
Postat av: Puppenlinen

Hej Flen! Nu är de väl tametusan dags att uppdatera, tycker du inte det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback