Statestik test i morgon..

Statestik test i morgon.. fet suuck som min lilla syster hade sagt..

Ne vet jag inte vad som har hänt, nu är jag har igen.. Mest för att de som läser min blogg
nogrannare än mig, sett att en nolla hamnat fel.. Givetis är jag inte så rik
att jag aldrig handlar under 10000 utan 1000, nu är det problemet uppklarat =)

Har föresten insett att jag är orligt slarvig när jag skriver mycket stav fel och borttappade
bostäver...

Men nu livar vi upp stämingen med lite LÅG helene humor.. Varsegod:

vad heter grisens ID?
- Fläsklägg!

-"hej här står du och runkar"
-"eh va sa du?"
-"hej säljer du munkar?"


"hej får jag bajsa på dig?"
-"va?"
-"Hej heter du kajsa så säg?"

haha, utdrag från Pyjamas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback