Tur i oturen

Idag så har jag varit riktigt duktig ccyklat till skolan 1,2 mil avklarad.. Det känns som om att jag har ett öppet sår i röven, det var nog ett tag sedan jag cyklade sist är jag rädd.. =)

Gick ut till Linda och Jerker i flogsta här på kvälningen och vi gick runt en sväng och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi kom fram till att räkmackor är gott.. så besltade vi oss för att göra det och kolla på Bonde söker fru, det är egentligen emot min prinsip att äta räkmacka utan att dricka, men jag fick göra ett undantag idag..

hade förövigt inställt mig på att hinna med buss nr 2 in till stan 22:28 men min vanliga otur med bussar så åkte den  just förbi mig, även fast jag sprungit hela vägen dit.. piss
men nu ska jg ist'llet få sova sked med linda och jerker, det kan ju inte heller vara fel haha

Nu ska jag sussa bussen gå hem i morgon 05:58.. Måste sten sova för tt få min skönhets sömn..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback