fråga-svar

Ditt namn: Helene
Är du snygg: ibland, ibland inte 
Födelseår: 1987
Ditt födelseställe: Fränderfors
Har du några danska släktingar: Nix
Ditt mest överanvända uttryck:  Någon berättar någon och jag svarar: -Jajaja..
Dina första tankar när du vaknar: Oj, vilken bra väknings signal jag har
"godmorgon är du riktigt vaken än"
Vart befinner du dig just nu: Uppensala
Vart bor du: Uppsala, Sveg och Ytterberg
Vad har du för t-shirtstorlek: S
Är du bra på: Att fundera
Vilket land kommer du ifrån: Sverige

Antal timmar sömn inatt:
10.30 - 03.15.. zzzz
snyggast: Matti
Vem vet mest om dig: Ja det blir nog samma där, matti
Vad vill du ha just nu:  Sjukt sugen på räkmacka med svart rom
Höger eller Vänsterhänt: Höger
Språk: Svenska, engelska, spanska, danska, norska, pokemon och piratspråk (hetoteror dodetot så?)
Vilka sjukdomar har du: Pluggless, Sömnbrist och hemlängtan
Ditt mål i livet: Lev livet här och nu!
Sängdags: Idag bli det kojsing nu (20.00)
Fobier: Krabbor och vattenkraftverk
Känner du en snygg kille: Ja möjligt.. men inte är det gott om dem.
Har du körkort: sjupp
Vilka cigg gillar du mest: Rök är gift
Brukar du svara på kontaktannonser: Nej men det skulle nog vara roligt att skriva nån om man var i behov
Åsikt om jultomten:  Mamma sa att det var han som planetade alla träd på jorden, så jag skulle vilja säga att han har gjort ett grymmt bra jobb =)
Äger du några vapen: Ja
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Helene Drury Graf
Pepsi eller Coca cola: Cocc
McDonalds el. Burger King: Bliviggt burger på äldre dar, förr svek jag aldrig donken
Mjölk i kaffet: Kaffe är för plugghästar och sådanna som vill ha kompisar

Sjunger du: Ja, med stora protester från åhörarna
Duschar du dagligen: Nej det har jag inte tid med
Har du varit kär: Ja
Den starkaste du vet: Pappa
Vill du gifta dig:  Ja, nån gång så
Tycker du att du är attraktiv: Inte nyvaken och blek iaf
Kommer du överens med dina föräldrar: Ja, men det är skönt att få avreagera sig ibland

Vad vill du bli när du blir stor: Jag vill bli rolig
Din hårfärg och frisyr: Ja, får jag bra lön så blir det ny hairdoo för det är dags för det (iförrgår)
Skorna du hade på dig idag: Vita pumpa tyg pjukk
Kläder du hade på dig idag: Tråkiga
Favoritfärg på kläder: Olivgrönt, orange, röd, brun, aprikos och turkos och massa fler (humöret bestämmer)
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Ja allt som är nytt.. Jag är trött på min sunk garderob..  My money, where are you??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback