Kastrull med mos

Här om dagen samtalade jag med min kära vännina Lill linda, hon berättade för mig att de (hon och hennes ex grane) skulle äta kyckling, klappad kyckligt.. klappad kyckling haha
Ja nu för tiden kan man ju döpa saker til vad som helst, på min tid hette det att man klappade en hund, vad heter det nu!? Kanske bankad hund?
Nog talat om kycklig, över till Lill lindas "uttrycksval", vi diskuterade livet i alla 
dess former och kom fram till linda var less, hon hade en depp dag och kände sig tjock (varför får tjejer alltid en gång i månaden sådan dille!? ) och utbrister:

-" faan jag känner mig som en kastrull med mos". 

Lill linda I LOVE YOU =) 

I övrigt har mycket hänt: städat i lägenheten, klarat tre tentor, vädret är toppen och man börjar bli lite brun, vi har lite lov i nästa vecka och jag håller igång, ska inhandla inlines och en hair cut väntar på mig, har fått jobb på konsum, köpt ett fint fågelbad och gjort om lite i sovrummet, träffat nära och kära, på söndag kommer mamma, pappa och linda hit, ätigt en hel del glass, det är as 1000 i helgen och mintuu är redan inhandlat, orkar man med forum?, jag ska nu vandra iväg på willys för attköpa en "känna mig bra sak"... jaja, mycket mer har hänt men jag kommer inte på nå.

trevlig helg, sup och svälg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback