Mini

Goddag gott folk, idag är ingen bra dag, det är en regn dag idag!

Helgen har varit toppen, fick en härlig middag hos skida i fredags med ljuvlig efterätt.
Sandra beklagade sig hela middagen över våra diskussions ämnen, tsunami, barn, studera mm
och jag är nog villig att hålla med henne om det, vi börjar blir lite äldre och det känns både skönt och hemskt!

I lördags for jag, matti, pappa Matti och pappa Helene till Sundsvall för att kolla på Dragracing.
Det är en sport jag har fattat tycke för, det är maffigt.
Här är en bild på en riktig bil =)

    



Efter denna show bar det hemåt där räkor och kräftor väntade sen åkte vi ner på Sveg och cruisade
i min fars mini, det var trångt kan jag lova =)

Igår målade jag garaget där hemma och läste ut min bok (henning makells, Innan frosten) mycket bra, nu 
kanske man skulle ha sett filmen också!
Klippte min systers kille igår och som betalning fick han följa med ut på sump myr och plocka tranbär.
Men de flesta var omogna, och hjortron hittade jag inte ett ända.. tragiskt när man faktiskt tar sig för.

Känner en salig läntan efter chokladmuffins med färska bär och cream på. Jag tror det blir så, men vet någon vart
det växer vilda hallon i sveg? Bort mot IP?

 


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback