Summer

I sommar har jag haft bättre för mig än att uppdatera här, eller vad heter det!?
Jag vet inte vart jag ska börja, min enda lediga vecka i sommar blev förra veckan, och det var
mycket lyckad, vi bildade runt i söder och norr och lite väst. Han med Liseberg, njupeskär, överby, mårbacka
och mycket mer.. Vi har varit riktiga turister tuffat på i 80km/h och bara myst runt.
Jag löverdriver inte om vi har tuggat i oss 5 hamburgetallrikar med pomme, var, denna veckan.. Så nu börjar ett
nytt liv, idag blev det räksallad och sen tror jag att jag ska cykla till Ytterberg, det är något jag har börjat med i sommar och man  tycker att det går så bra så bra tills 50 skyltarna då kommer mjölksyran!
Annars har jag haft det kanon, varit i sörna och firat midsommar med mina kära, huggit ved och fiskat, fått besök från
Uppsala, jobbat på konsum, umgåst med vänner, möhippat mm

Ja det STORA nyheten är ju att min skida ida kommer till Uppensala, åhh det ska bli så himla kul.
Jag ska få någon att umgås med, någon att äta med, någon att skratta åt simpsons med, någon att 
gå iväg och träna med, någon att rådfråga om kläder!!
Ida sa en gång till mig att man mår bra av att bo själv, att man lär sig mycket utav det. 
Jag har iof lyckats att inte skrämma upp mig så mycket, och att laga ungsbakad falukorv, men mer är det nog
inte, det ska bli så kul. Vi har hittat en lägenhet i Flogsta, en trea som vi flyttar in i.. möblerad och klar.

Idag har jag suttit och kollat på nätet här på jobbet (ja just det, im on sykes) vilket jag inte gjort de senste 2 månaderna. Och inser att jag måste åka till utlandet!

Nej nu ska jag jobba vidare sen väntar köttfärslimpa, I love matti food!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback