Uppsala

Nu har vi anlänt till Uppensala.. jag och skida Ida!
Här är det sig likt, trots att mäklaren har flyttat runt på alla mina saker så jag får leta som en
illbatting efter allt!
Idag har vi besökt det holy IKEA, I love it.. fans en plansch om "inrednings kvällar", det kanske är 
värt ett besök?  
Ida verkar lite nervös inför morgondagen.
Jag förstår henne, jag vet själv hur det var första dagarna, ensam övergiven i en stad, en stad som jag tidigare bara
åkt igenom, som jag skulle tillbringa mina kommande tre år i.
Så fort inget gick min väg brast man ut i tårar, man grinade hejdlöst till allt som var sorligt på TV,  jag saknade  matti, min matti och att  vara hemma, att ha mamma och pappa vännerna och i att vara trygg!
någon kan hjälpa till och bestämma vad man ska göra, när man själv inte vet.
Men sen när man kom in i det hela så gick det bättre, men det är måndagarna som är värst.. sån sjuk
hemlängtan, men sen är det tisdag, onsdag sen rullar det på och blir helg.
Ja det ofattbart att man har gjort ett år redan, två år kvartsår visseligen men går jag till jul
så har jag ju gjort halva! =)

Ikväll ska jag och ida på body balance på SATS, sådant kan jag sakna när jag är i Sveg, det finns inget
ordentligt tränings center, vill man röra på sig får man göra det på egen hand och om man då heter Helene A så
har man ingen motivation om man inte tränar i grupp.. Man måste ju börja tänka WINTER 2008, Thailand =)

Efter lite täning ska vi och kika på våran nya lya i flogsta och hälsa på lill linda. Sen ska vi ha glass och
bull kalas.

Ta hand om er alla vänner där ute och har flyttat till ett nya ställen, men nya vänner, ny skola och en hel
massa nya intryck. Lycka till!!

Kommentarer
Postat av: Petra

vad skönt att ni iaf har varandra! hoppas allt gått bra åt er båda med flytten ner och allt! måste höras och uppdatera : ) puss!

Postat av: Jennie

Uppdateringsdags nu va?

2008-09-10 @ 08:43:45
URL: http://jempas.bloggagratis.se
Postat av: Sanra

Helene Andersson, är de inte dax att uppdatera snart. =) puss!

2008-09-22 @ 16:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback