MAMMA MIA






 www.mammamiafilmen.se

Igår var jag och Petra (med lilla syster) på bio, I like it a lot!
Gud vilken härlig film, den gjorde en på otroligt bra humör och man ryktes verkligen med i låtarna.
Men jag vet inte om stämningen höjdes enormt av att tre äldre damer som troligten valt att gå på bion tillsammans eftersom att de varit mycket trogna ABBA fanspå 60-70 talet. För jäklar va de skrattade och hojjade där bakom, och till varje låt som kom, hördes.. Åhh denna låt, den är ju för himmla tjeck!

Undra om man själv sitter likadant när spice girls gör en film när en annan är i 50-60års åldern??
För man fattar nog inte hur stora dom (abba) en gång varit.
Men jag kommer ihåg när man var mindre och satt och lyssnade på mammas vinyl skivor i stora rummet.. ABBA gold, redan då tyckte jag att de var suveräna!

I natt blev en ensam natt, matti är i avesta och lär sig asfaltsbilar.. men jag tog då tillfälle i akt att laga grekisk sallad med mycket fetaost, vilket min kära kille får kväljningar av att bara kolla på, men eftersom att jag var så extas för att äntligen få äta lite greek sallat så insåg jag inte förna jag ätit upp att jag glömt lök, vilket pers!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback