Dagen D är kommen..

Hej svejs..

Idag är dagen innan dagen D.. dagen då det händer, dagen jag längtat efter sen i agusti.. dagen då jag och min käresta åker till varmare bräddgrader, närmarebestämt Khao lak.
Så nu har jag mycket att stå i, det ska gås på danspass och det ska hämtas tårta, målas naglar, packa och dona... Gud vad jag längtar!
 Men jag kommer att sakna min andra sambo Ida skida!

(Varför gör sig våra hakor alltid så bra på kort? )
Ett stort lycka till på tentan, I know you can do it! (om jag ska snacka eng i 2 veckor fixar du tentan) B-)

I onsdags var vi i Tjockholm på inspelningen av Fredag hela veckan.. sjukt kul!
Igår var det julbak på flogstavägen 27 i Uppsala!
Och jag har "unnat" min tomtegröt varjedag sen i tisdags..

En snabb update från mig, över till verkligheten!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Fasen va gött! Hoppas ni får det "redigt" kul där borta =)

Postat av: matti

Ja är lite brydd på vart tårtan tog vägen vännen?åt du upp den innan du ens hann hem med den?ja du man åker ner å ner men ingen tårta.:) puss

2009-01-15 @ 12:32:55
Postat av: Paulina

Men nu är det väl dags att ge lite bilder från Thailand vännen ;)

2009-01-24 @ 11:37:09
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback