Gott skratt


Revansh för det fula kortet... =)

image70

Detta var i somras då det var soligt och fint i grekland.. Undran sa fludran om Paulina ätigt något med dill??

image50

Jag kom inte ihåg att jag varit såhär ful.. gjorde ni, någon.. elenor??

image71

Oj här kommer ett seriöst kort från i somras då jag och matti var på cykel tur i Vänersborg, dit längtar jag nu, fruktans värt mycket.. På södag ska jag ringa farmor då har hon namsdag (jag med föresten) och igår pratade jag länge med mormor för då hade hon namsdag (och jag med) =)


jag vill ha sommar jag vill ha sol jag vill ha koskit i hagen! Och det minsta jag vill ha är Miljökemi tenta i morgon, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Mouahaga.. Det översta kortet rockar fläsk ju :)

2008-02-29 @ 19:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback