Skid film

Helgen har bjudigt på mycket skratt... Lill linda var på besök och hon läser numera mediajournalistik och ska göra en ego film, och då fick jag en erbjudan om att spela statist! =)
Linda hoppade i ett hopp på 1dm höjd och jag filmade för fulla rullar,, får se om det blir någon filmkväll framöver..

Ett roligt minne med linda:
Linda har "städat" bort datorn men tycker att det är lite jobbigt att hoppa över kabeln som går mellan vardagsrummet och garderoben varje gång hon ska på toan...
- Jaha, med detta blev ju fint.. men varför drar du inte ur kabeln, nu ska väl inte använda den i garderoben
- faan va du är smart Helene

Första träffen:
Fjällvanding med skolan i Vemdalen, sonja och linda sitter farmför mig och paulina då plötsligt linda fläktar med armen och drar sonjas huvud skrämande nära hennes armhåla och frågar:
-Faan sonja, jag lycktar lite svett va !?

Det bjöds på Tacos och det var mycket trevligt: Lill-linda, paulina, fhlur, matti, broberg och jag.. ajaj... kramp i magen av skratt.
Matti drog iväg på en långsväng med lastbilen och jag fick umgås med min kära Petronella.. När jag tänker på petra då tänker jag på uppväxt, hormoner och puppertet. Vi hängde nästan jämt i 7-8 och pratade i telefon 3 timmar om dagen, mamma och pappa var inte glad på räkningen...
Vi gick iaf trovenrundan.. och det är ju onödigt att ge på rest, så i åt upp oss igen med lite pizza.. mums!
Förörvigt, kolla petras blogg: urallasynvinklar.blogg.se.. vilka pumor!!

I helgen hoppas jag att fjatti kan komma och hälsa på så ska jag bjuda dig på tårta hjärtat =)



Kommentarer
Postat av: sonkan

Haha, kul att du kommer ihåg svett-första-träffen!

2008-03-10 @ 21:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback