2008

Började mitt år med att man kan hem från Thailand efter 2 veckors semester med Matti, fortsätter med en utbildning i Köpenhamn, nu ska man tala danska också..
Efter några månaders jobb fick jag lappsjuka och for till Grekland med min kära vän Paulina, en vecka med sol, bad och chips var välbehövligt. Semester från sykes igen och en resa till Norge stod på schemat trollstigen och geiranger och mycket annat kul fick vi se på vägen. Tog tjänstledning från samsung och drog ner flyttasset till Uppsala och sedan har jag pluggat till Biolog, har hunnigt med 6 tentor.

Mitt år har bjudigt på mycket mer men tyvärr kommer jag ej ihåg allt.. måste fram med min gammla almenaka!

"Helgen" tillbringades i Tännes med lite smått tjivandes blev nyår ändå lyckat.. Mycket trevligt och fruktansvärt god mat måste jag bara tillägga! Tack till: Petra, Niklas, jonny, helene, broberg, paulina och matti (och lite till mig själv).

Jag har beslutat mig för att börja ett nytt "hälso" år.. inte för att jag har levt osunt men jag måste ut i naturen lite mer så att jag kanske skulle döpa om det till "natur" året.. men jag kom på att det låter för seriöst.
Jag bröjade iaf et nya året med en hambörjare (men det behöver vi inte tänka så mycket på).. utan att det jag skulle komma till var att jag har mätt ut "vallnings arean" på mina skidor, och att jag sedan köpt klister tejp som jag ska dra fast under skidorna i kvällningen så att man kan ta sig ett åk i mörga!

men till kvällen hör L Holmgren och mycket mys, jag vill ha ost!!!
Nej nej gott folk, detta är kommer bli ett år i kärlekens tecken, jag känner redan nu att jag är hamronisk och glädje fylld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback