Du kan aldrig dölja vart du varit...!???

Idag började jag mit ohälso samma liv och idag börjar mitt nya liv, FRISKIS AND SVETTIS HERE I COME!!
Att lägga ut 1000:- (vilket är mycket för en fattig student) på att få en snygg kropp känn igentligen lite meningslöst, men iof tyckte jag att mina 300:- på korpen också var dyrt, men det är nästan så attman önslade att korpen fanns här med.
Men det är skillnad på träning ocg träning, man blir som mer peppad om det är bra musik och det finns någon som ser en då man tränar och kan säga till om man gör fel.. Det är då det blir resultat.
Sen är det så skönt att träna i en stor stad, ingen ser mig då jag är svettig och ful, och ingen vet behöver veta att mina "gråsparvs hälsens armar" inte orkar att göra mer än 2 hävningar på tå, utan måste gå ner på knä och göra
kärrnighävningar!!

Har för övrigt "inandlat" simon and göörfulls (simon and garlfunkels) och sitter och diggar till dem...
Lyssnar på boxer och tänker på särna, där spelas det dragspel och sjungs, härlig stämning.

I morgon kväll ska jag och linda b på bio och torsdag kanske det blir dejt med petra i härdal och et litet bad.
fredag blir det B-riket och ida skida och jag ska umgås.

Har förövrigt kommigt på en kul sak, jag ska nog ha ett ninj turtel party hittade outfit på nätet
image62

vad tror ni mina puppkarts? =)

Någon som vet vad homozygota alleler och autosomalisk nedärvning av asexuella sjur betyder? Please call me!

Nu ska jag vara duktig, hej svejs

Kommentarer
Postat av: Lottsi..

nu får du allt ta och svara i telefon när du e hemma så att man får träffa dig lite. :'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback