En tur i det vita..

Paulina tackade tyvärr nej till mitt förslag och vasaloppet men när jag kom hem så visade det sig att min far samma dag erbjudigt min mor att de skulle ställa upp och hon tackade nej.
Då stod jag där.. som i en saga.. och nu är det bestämmt vi ska börja hård träna, hur sriöst vi tar på det var en annan fråga, men jag har vallat mina skidor och tagit mej en sväng.


image58

Jag var det första att åka i spåret i söndags..

image57

Idag tog jag och gammel hunden oss en sväng på  skoterspåret..

Hittade föresten ett jobb på ams.se, de sökte 10 st biologutbildade till kolmården för att undervisa
i djurens fysologi, för så väl familjer som företag och då fick man bekanta sig med alla möjliga djur i delfinariet, safarit och på alla andra ställen där det fanns olika sorters djur!
Fastiken att jag inte är färdig utbildad, vilket drömjobb =)

Har även spelat lite yattzy med familjen och insett att jag suger på det.. Roligare att spela med matti för då brukar jag faktiskt vinna =)
Nu ska jag kanske övergå till lite kemi, tenta på fredag /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback