Grattis i efterskott


På äldre dag har jag blivigt beroende av radion.. och det är karlavagnen som gäller och igår firade dem hela
15 år.. tyvärr har jag bara medverkat de sista året men det har varit lärorikt och roligt.
Skickade nyss in några rader i ett mail, får väl se om det blir uppläst i kväll =)

image61

De ringde från träningslokalen brevid (
http://www.helenastraningsverk.nu/) och de ville att jag skulle komma och testa de nya programen de börjat med. Så jag sprang över gatan och testade CMS Dansa Mix.
Fyy faaan va roligt.. att impovisera till rednex och shaggy det var så roligt och alla skrattade och hade kul.. Men det var jobbigt kan jag lova mitt folk. Svettigt!!

I morgon far jag hem, ska testa ta X2000 hela vägen till Ljusdal, nå nytt de börjat med så att man kommer till sveg kl 9. Härligt så ska jag umgås en sväng med Puppen.

Ha en härlig afton/ Helene (en numera 2,5 kg lättare modell =) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback