nytt

Det har hänt mycket kul sen sist, en mysig kväll med brudarna.. petra färgade håre, kanon!
I söndags bar det av ut på sjön med lite eld och glöd fick vi oss alla en korv med bröd.. mamma, pappa, marie, linda och fjatti. Hundarna fick också följa med och det slutade i tre blåmärken på min arm efter att busat lite hårt med den ena.

Fick lift ner till Ljusdal kl 4 måndag morgon, fick se att de uppnade väntsalen 7.. SUCK! Träffade en gammal dam som jag stod och pratade med. Åkte med tåget ner och hade en laboration.
Har haft mpnga tunga labbar i veckan här.. blir galen, de skuter över 3 labbrapporter på mig och jag vet inte ens hur jag sk räkna ut skiten!!!

Har blivigt bjuden på melon party i Enköping av min trogna labb partner Linda!
och sen har jag blivigt medlem ho BODY SHOP, så snart ska man ivög på gratis sminkning.
men först ett varmt bad för att testa mina nya produkter..



Här är ett nytt sett =)

Nu ska jag längta till fredag, Matti kommer ner och hälsar på. Jag ska försöka hitta på nå kul som vi kan hitta på...

Nu väntar en bad, hej svejs

Kommentarer
Postat av: Tina

åå älskar the body shops grejer!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback