Pingu

Idag har jag sovmorgon och när inte nyhetsmorgon har något att erbjuda brukar min frukost TV oftast rulla på
barnkanalen.. Så att i morse blev den ett avsnitt av min kära PINGU.
Det är en igentligen helt meningslö figur med tanke på att han inte pratar och "tutar" med munnen då han blir
uppjagad eller glad. Men han har ändå satt djupa pår denna figur.





Kollade precist ut och möttes av snö, tyvärr ligger det igent på backen och nästa gång jag kollade ut hade det slutat snöa. Men det gjorde mig glad att se att det kom..

Sitter och beställer bio biljetter till morgondagen.. och eftersom att matti kan allt om finska vinterkriget och förklarar för mig om och om igen hur det igetligen var när hans mormor och morfar flydde över till sverige i en båt.
Så att du beställs biljetter så att jag får mig en större inblick i ämnet =)

 

Undar om man kommer komma ut med mascara under ögonen!??

Nejdu, nu ska jag damsung, vilket jag skulle gjort igår.. äh, bättre sent än aldrig.
Längtar till kvällningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback